Reklamacije
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj [broj_telefona_reklamacije] ili nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [kontakt_email_reklamacije] i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj [broj_telefona_reklamacije], ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [kontakt_email_reklamacije] i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice (pravilnik možete preuzeti [pravilnik_o_zastiti_potrosaca]). Robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju (obrazac možete preuzeti [zahtev_za_reklamaciju]) treba da pošaljete na adresu [puno_poslovno_ime_reklamacije] (sa naznakom za web shop), [ulica_firme_reklamacije], [postanski_broj_grad_reklamacije].